Zdravá svačinka s chia - meals

RECEPTY VÝBĚR
RECEPTY VÝBĚR
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Zdravá svačinka s chia

Hubnutí
TIP NA ZDRAVOU SVAČINKU

Na 2 porce potřebujeme:

Malý šejkr, nebo podobnou nádobu s uzavíratelným víčkem (v případě nouze může být i zavařovací sklenice s víčkem na závit).


2 lžíce ovesných vloček, 2 lžíce chia semínek, 1/2 kelímku bílého jogurtu, 1/2 hrnku mléka, 1 lžičku medu.

Dále nadrobno pokrájené ovoce dle chuti, anebo strouhanou čokoládu a lžičku skořice.



Do nádobky/šejkru vložíme postupně vločky, jogurt, chia semínka, med a zalijeme mlékem. Uzavřeme a protřepeme. Uložíme minimálně na 2 až 3 hodiny (ideálně přes noc) do lednice. Poté vyjmeme a přidáme ke směsi (která v lednici nabobtnala a má konzistenci pudinku) ovoce, anebo čokoládu se skořicí. Uzavřeme a protřepeme. Poté naskládáme do misek, ozdobíme zbylým ovocem, třeba i kysanou smetanou a můžeme mlsat.



Tip: Vybírejte recepty kliknutím na
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky