Koření na hubnutí - meals

RECEPTY VÝBĚR
RECEPTY VÝBĚR
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Koření na hubnutí

Hubnutí
 
Rychlejší hubnutí? Zařaďte do svého jídelníčku toto koření.
 
Pomoci vám mohou některé druhy koření, které účinně nastartují metabolismus.
 


 
Skořice
 
Dopřejme si pravidelně ve svých pokrmech skořice. Skořice má zahřívací účinky a možná právě proto ji hojně konzumujeme během zimního období a Vánoc. I přes léto vám však může být nápomocná při hubnutí přebytečných kil. Přidáme si ji ráno do bílého jogurtu, ovesné kaše či smoothie. Skořice je přirozeně sladká a jistě ji využijete i při přípravě indické kuchyně.
 

 
Chilli
 
Hubnutí podpoří také chilli. Obsahuje látku zvanou kapsaicin, která tělo zahřívá a způsobuje také změny uvnitř organismu. Účinně podporuje spalování tuků a pomůže vám zhubnout přebytečná kila. Kapsaicin má další skvělou vlastnost, podporuje totiž pocit nasycenosti, zůstane vám tedy déle pocit sytosti a nebude vás honit chuť na sladké. Dopřejte si chilli do svých ranních vajíček, do omáček či polévek. Nemusíte to s ním přehánět, ale občasné zařazení chilli do jídelníčku je při hubnutí více než vítané. Konzumace chilli je také velmi prospěšná vašemu kardiovaskulárnímu zdraví, dokonale totiž tělo prokrví a roztahuje cévy.
 

 
Zázvor
 
Třetím druhem koření, který vám pomůže zhubnout, je bezesporu zázvor. Zázvor můžete přidávat do vašich pokrmů, zvláště v asijských pokrmech je skvělý, ale připravit si z něj můžeme domácí limonádu či čaj. Zázvor účinně lidský organismus zahřívá a má podobné účinky jako chilli papričky. Účinkuje na organismus jako zrychlovač metabolismu a účinná podpora efektivního spalování.
 

 
Pepř
 
Kořenící klasikou, kterou používáme snad v každém slaném receptu, je pepř. I pepř zahřívá organismus a podporuje spalování tuků. Přidat pepř můžete snad do všech slaných pokrmů, které si dopřáváte, do míchaných vajíček, do omáček, na tuňáka apod.



Tip: Vybírejte recepty kliknutím na
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky