Cvik kolem pasu - meals

RECEPTY VÝBĚR
RECEPTY VÝBĚR
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Cvik kolem pasu

Kosmetika Zdraví

NENÁROČNÝ CVIK ZATOČÍ S PNEUMATIKOU KOLEM PASU
STAČÍ PÁR VTEŘIN DENNĚ, ZVLÁDNETE HO PŘI SLEDOVÁNÍ TV!

Sedněte si na koberec (oproti televizoru) a natáhněte nohy. Nakloňte se dozadu do 45 stupňového úhlu, opřete se o lokty, dlaně položte na koberec, prsty směřují dopředu.

Pomalu zvedněte pánev z koberce a vydržte ve vyrovnané poloze. Stáhněte hýžďové i břišní svaly a zůstaňte v této poloze, dokud svedete. Nevadí, pokud na začátku vydržíte jen 10-15 sekund. S malou praxí postupně zvládnete i 60 sekund. Opakujte tento cvik alespoň třikrát, pokud jste dostatečně vytrvalí, i vícekrát.

Jednodušší způsob ke spálení kalorií a vygumování pár kilo navíc v oblasti pasu opravdu neexistuje. Navíc se vám zlepší držení těla, a pokud budete cvičit alespoň 3 krát týdně, zatočíte i s bolestmi zad a křížů.



Tip: Vybírejte recepty kliknutím na
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky